


A TouchShop.hu Kft. szervizében elvégzett javítási munkákra 6 hónap garanciát biztosítunk. A beépített alkatrészekre a beszállítónk által nyújtott garanciális feltételeket biztosítjuk.
Javítási díjaink nem egységárak. A költséget a javítás minősége, a szaktudás igénye, időszükséglete határozza meg.
Ügyfelünknek lehetősége van meghatározni egy "limit" árat javítási költségként, ebben az esetben a javítást csak akkor végezzük el, ha a javítási összköltség ennél alacsonyabb értékű (Ebben az esetben nem küldünk ajánlatot, és nem kell hibafeltárási díjat fizetni).
Ügyfeleinknek lehetősége van árajánlatot kérni az elvégzendő javításról. Az árajánlat elkészítésének végső határideje a várható javítási határidő napja. Az árajánlat visszaigazolását követően az ajánlatban szereplő munkanapok letelte után várható a készülék javítása. A készülékeket a beérkezésük sorrendjében javítjuk. Lehetőség van soron kívüli javításra is! A javítást a lehető legrövidebb időn belül megkezdjük, és legkésőbb 48 órán belül elvégezzük. Ezért a szolgáltatásért az alap munkadíj 50%-át legfeljebb 4000,-Ft-ot (Bruttó ÁFA-s ár!) számítunk fel. Amennyiben a Megrendelő nem kéri a javítást, az árajánlatban feltüntetett munkadíj 30% -át, de minimum 1000,-Ft (Bruttó ÁFA-s ár!) hibafeltárási díjat számítunk fel. Amennyiben a készülék közölt hibáját tartós tesztünk során sem tapasztaljuk bevizsgálási tesztelési díjat számítunk fel. Abban az esetben, ha az ügyfél által észlelt hiba a későbbiekben újra jelentkezne és ezt mi is tapasztaljuk, az előzőleg felszámított tesztelési díjat levonjuk a javítási költségből.
Igény esetén kölcsönkészüléket biztosítunk,a munkalapon megadott javítási dátum napjáig ingyenes azon felül minden megkezdett 24 óra után a készülékérték 1%-a 100 Ft-ra kerekítve, de esetenként minimum 1000 Ft. A "várható határidőn", vagy a javítást követő 10 munkanapon belül el nem szállított készülékekre a 11. munkanaptól kezdődően napi 100 Ft tárolási díjat számítunk fel. Az át nem vett készülékeket az átvételtől számított 3 hónapig tároljuk, ezt követően értékesítjük! Költségeink levonása után a fennmaradó összeget térítjük a Megrendelő részére.
Telephelyünkön kívül is vállalunk javítást, melynek alapdíja tartalmazza a megjelenés költségeit és fél óra munkadíjat. Az alapdíjon túl minden megkezdett órára az aktuális óradíjat számítjuk fel.
Kérjük, hogy beszállításkor, ill. átadáskor a javításra leadott készülék pontos hibajelenségét és a berendezés valamennyi tartozékának pontos feltüntetését követelje meg az átvételt végző munkatársunktól!
Csak a Megbízó által jelzett hibát javítjuk!
A munkalapon fel nem tüntetett tartozékokért, az adathordozók információtartalmáért valamint az információ hiányból származó károkért felelősséget NEM vállalunk.
A készüléket záró garanciacímke sérülése, vagy hiánya a garanciális kötelezettség megszűnését vonhatja maga után. Az elvégzett javításra a 151/2003. (IX. 22) -az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról Kormányrendeletben, és a 249/2004. (VIII. 27.) -az egyes javító-karbantartó szolgáltatásokra vonatkozó kötelező jótállásról Kormányrendeletben meghatározott ideig biztosítunk garanciát.
Vidéki telephelyen történő fizető javítás feltételeit az átvevőhely cégvezetése határozza meg saját hatáskörben. Kérjük, tájékozódjon az ottani ügyfélszolgálaton. Az emelt szintű ( az általános törvényi feltételeken túlmutató ) szolgáltatások megvalósulását csak a regisztrálást követő 5. munkanaptól garantáljuk. A szerződéssel szerzett Megbízói jogok nem ruházhatók át.
Minden munkaidőhöz kötött paraméter hétfőtől-péntekig 09.00-17.00 óra között értelmezett. A javítás megrendelése esetén ezen Üzleti Szabályzat érvényes a felek jogviszonyára.
Jelen üzleti szabályzat érvényességének kezdete: 2012. január 1.